Come on skinny love, just last the year

From left to right: // orange shorts - gina tricot // stars and stripes - gina tricot // dark blue - gina tricot // light blue - h&m // white crochet - h&m // blue bonitas - one teaspoon // crochet/lace - gina tricot // blue shorts - bik bok // white jeans - gina tricot // blue - bik bok //
Jag är galen i shorts och samlar mer än gärna på mig ett par stycken. Däremot tänker jag inte på att den Svenska sommaren oftast inte bjuder på shortsväder. Det kan i alla fall vara bra att ha.. ;)

Kommentarer
Postat av: Susanna - mitt liv i Oslo

Galet snygga shorts :) Jag har faktiskt bara ett par den sommarn då jag har inte kommit längre med inköpg av det för det regnar bara hela tiden i Norge :(

Tips till dig om du gillar smink, nu är det 50% rabatt på all smink hos e.l.f. Cosmetics, www.eyeslipsface.se
Erbjudandet gäller på alla beställningar över £30/ ca 325 SEK (innan du använder din rabattkod) och pågår till lördag 14 juli kl 11.00.
Använd koden INDEMAND50 vid din beställning.

Svar: Tack så mycket! Jag har heller inte fått använda mina shorts särskilt mycket.. Det regnar alldeles för mycket här också!
Beställde smink därifrån precis innan rabattkoden kom ut. Dålig timing, hehe. Får se till att vänta på rabattkoder i framtiden när jag ska beställa. Tack för tipset :)
None None

2012-07-12 @ 21:41:57
URL: http://miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0