Bucketlist

ÅhMajGad och så blev det lov, igen. Det ska ju som sagt vara påsk nu, men där ute ser det ut såhär: 
Okej det är en arkiv bild, men jag orkade inte fota en ny haha. Men ja jag ville förmedla att det var snö alltså. Så lov... jaha, vad ska man göra nu då? 
Juste, jag tänkte berätta en sak. Jag har skrivit en bucketlist, för er som inte vet vad en bucketlist är föreslår jag att ni gräver upp huvudet från sanden, nej men det är en bok man skriver ner saker man ska göra innan man dör. Jag har dock lagt in väldigt mycket random saker, så saker som man kan göra här "hemma" ska jag göra, fota/filma och lägga ut här. Jag har till och med startat en instagram som jag ska lägga in bilder på, namnet på den instagrammen tar vi när den börjar gå igång. Jag vet i alla fall att nummer #170 kommer bli klart imorgon så då får ni höra om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0