damn you....

Seriöst jag orkar inte skolan mer! Fast, vem gör? Nej men 9an har varit så otroligt jobbig för oss, speciellt den sista terminen nu. Vi har tror det är 3 stora arbeten som ska vara klara nu till nästa vecka. Och jag är klar med, 0. Ett av arbetena blev ,tack gode gud, uppskjuten till veckan efter lovet, så det är ju bra. Det är därför som uppdateringen är så otroligt dålig, vi vet om det. Men i och med det är mycket i skolan så går det inte. Jag och Hanna umgås inte så mycket heller som vi vill och kan göra av skola och annan fritid. ÅÅÅh ge mig sommar nu tack, gärna i så där 12 månader.Nej men för att bloggen inte ska stå helt tom så tänkte jag att vi kan göra vanliga blogginlägg här också. Vad sägs om det? Jo jag tror jag kör på det haha
På tal om sommar, Arkivbild från i Juli, denna Juli'n kommer tyvärr spenderas ifrån Sverige :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0